laupäev, 15. veebruar 2014

Tizian

Hakkasin järjekordset kampsunit kuduma. Seekord punast. Lõngaks on eksklusiivne Malabrigo, sokilõnga jämeduses. Ma olen ikka jälginud, kuidas kuduinimesed hulluvad selle lõnga järele ja ostavad tokkide viisi. Ütlen ausalt, ei saanud aru. Lõng on ju lõng. Nojah. Hea lõng on. Ma ei tea nüüd, kas hind teeb ta heaks vöi see, et ise peab vihist kerasse kerima vöi on see massipsühoos. Tegelt vist värv. Lugesin Malabrigo brändi sünniloost ka, et teema ongi värvipõhine. Poeriiulis oli igasuguseid värve, aga mulle siiski meeldis neist vaid üks. Pildil seekord veel ei tulnud välja, aga see on tizian, seline sügav kirsipruun. Kunagi olid mul juuksed seda värvi. Mõtlesin, et tüdrukule, aga talle sedavärvi punane väga ei meeldivat. Eks ma talle vaatan vähe erksama tooni järgmine kord. Nii et ma pean välja mötlema, kas shakkan ise kandma vöi leian, kellele raatsiks kinkida. Müügihind tuleks vist tänu löngahinnale selline, et ma ei julgeks kokku arvutadagi.
Mudelist ka, ikka jälle ülevalt alla, kuidagi väga mõnus on sedasi kududa. Ehki varras on nr 2,5 ja setõttu just meeletu kiirusega ei edene.

1 kommentaar:

KK ütles ...

Ma vist ei teagi seda lõnga. Kena palmik!