kolmapäev, 12. märts 2014

Fireside

Ma tahan valget kampsunit kududa. Juba mitmendat korda. Ja see järjekordselt pole päris see.
tegelikult ma tahan seda kampsi, mis filmis Holiday oli. sellekohane pilt ja õpetus ilmus isegi paar aastat tagasi Ravelrysse. Maksab viis raha (aga mul endiselt ei ole Paypal kontot) ja pidi väga asjalik olema. No eriti meeldib mulle seljapoolne tükk. Samas, analoogset ise disainida pole ju ka mingi väga keeruline küsimus ja õpetused on nagunii regivärsis, mida ma jälgida ei suuda. Natuke palmikut ühele poole ja veidi teisele poole. Ja teha ühtlasi ka kehakuju järgiv taljejoon. Ja oleks ilus, klassikaline ja asjalik tulemus, pealegi on analoogseid mustreid terve maailm täis ning ega see minu seljas nagunii nii kena välja ei näe nagu Cameron Diazil.

Ja juba mitmendat korda ebaõnnestub see mote, sest esimesel korral kui mul oli hunnik valget pehmet lõnga, kudusin hoopis ühe valge viiekümnendate stiilis, vanutasin ära ja nüüd on mul üks paks kodujakk. Aga üldse mitte nii mõnus. Ja nüüd sain teise valge asja ka valmis, aga seegi pole see. Lihne, kahekordse pärlkoega "minimalism", mis vist ikkagi ei ole minu stiil. Ja pealegi on ta hirmus palav ka. Aga harutada ka pole motet, sest Fireside jaoks on liiga paks long. aga äkki ei ole. Ja seda on ju juba palju.
Eks see Fireside ilmselt oleks ka palav, aga see lihtsalt näeb nii kaunis välja ja tal on selle filmi fiiling sildina küljes. Eriti kui arvestada, et originaal on 2000 usd ja kašmiirist. Ning ükski teine valge palmikutega kampsun pole veel kunagi nii armas olnud. Alpaka on ju ka peaaaegu kašmiir.

Kommentaare ei ole: