pühapäev, 6. aprill 2014

Punane barett

Ühel päeval sattus selline huvitav päev, et sattusime koos lõngapoodi ja Karin proovis seal barette pähe. Kuna lõngapoes ju ikka müüakse ka vamis tehtud asju. paraku olid need puhta valet värvi ja vale fassongiga. Ja siis ütles ta mulle need oodatud sõnad: ega sa tahaks mulle baretti teha. Muidugi ma tahtsin. Ja siiis valisime puuvillase paksema lõnga ja imeilusa punase värvi. Lihtsalt lust on näha inimest, kelle samuti sobib just punane värv.
Ja hiljem tänaval: uskumatu, et ongi olemas inimesi, kellele meeldib kududa-heegeldada.  Tjah. Leidub. Ja mulle meeldib just eriti barette heegeldada. Möödunud aastate jooksul neid ikka olen heegeldanud ka, tundub et vanad varud ongi kuidagi märkamatult otsa saanud.

See konkreetne isend sündis 2,5 tokist puuvillasest heegelnõelaga nr 3. Tegin vaheldumisi sambaid ja kinnissilmuseid, nii on pind natuke teistmoodi triibuline ja kasvatusi õnnestus mõnusalt jaotada. Samamoodi kahandusi. Servas on kolm rida heegelsoonikut, lihtsalt, et müts paremini peas istuks ja lõnga rohkem kuluks.
Ja aega ta ka eriti ei võtnud.

Kommentaare ei ole: