esmaspäev, 12. mai 2014

Sinine esmaspäev

Dropsil on praegu niiiii soodne hetk, sisemuses kõik keeb, tahaks lõngapoodi tormata ja osta-osta-osta. Mis siis, et mul on kodus hunnik signe käest soetatud soodsat sinist ja ma ilmselt saan selle kampsuni valmis kududa.
Allikas: Interweave Knits, talv 2007
Siis mul on Käsitööaidast saadud kuhjake teist sinist, millest teha lihtne palmik pojale koolis käimiseks (valmis saab kohe ka Cascadest tehtud petroolivärvi vest külmadeks talvepäevadeks). Ja siis veel väike hunnik sinist Dropsi Carismat, millest tuleb ma-ei-tea-mis. Võib-olla ei tule üldse midagi, sest suvi ju tuleb ja tegelikult on üks üsna kena poolitäis sinist linast peenikest niiti ka ootamas.

Ehk et vahepealei ole eriti arengut toimunud, ainult ühe ja poole kampsuni jagu, sest punane Malabrigo tizianist sviiter sai ka valmis, aga pole veel saanud fotokaga kokku. Ja lõnga on jälle rohkem kui enne, ehki kiisukardin koduwc-sse hakkab juba soovitud kõrgust siiski saavutama ka. Hallist naturaalsest linasest.


Tempo on hirmus aeglaseks muutunud. Ehki vahepeal ma kuduusin ju siiski ühed, kahed randmekaitsed. Proovisin ise ka käia nendega ja ma ikka ei saa aru, kas viga on minus või randmesoojendajates. Sõrmed ju külmetavad.

Ja seepi tegin ikka ka. Koos naiskodukaitsega Keilas ja siis pärast kodus sama soojaga veel natuke.

1 kommentaar:

KK ütles ...

Ma ei mõista ka randmesoojendajate funktsiooni. Kunagi tegin ühe paari koertega jalutamiseks ja teise autosse, no sõrmed külmetavad jah! Ma parem teen siis juba sõrmikud, õhemad ja mugavamad.