reede, 4. juuli 2014

Täpid

Tundub, et ma olen vist andnud ühe väikese sõrme ka kindakudumisse. Kuna ma ikkagi endaga kokuleppele ei saanud, et mis see kõige parem siis oleks, et teha ilusaid kindaid, võtsin lõpetada ühed alustatud sõrmikud. Selline lõngajääkide teema, et kui on mingeid triibulise sokilõnga jääke, siis tegelikult vöib sellest ju ka kindaid kududa. Ehki jah, augud sisse ei kulu, aga polüamiidiga lõng läheb kummastavalt tupsuliseks ja karvaseks pikkamööda, mitte ei vanu niimoodi õilsaks nagu  puhas kare maavill. Aga lõng pole raisata ja ükskord peavad need poolikud asjad valmis saama. Pealegi on talvekindaid alati vaja. Jäänud ongi veel vaid kuus sõrme, eks ma pidin muidugi neid ka mustriga kirjama hakkama, kes see tänapäeval enam teistmoodi teeb. Nojah, harjutamisruumi veel on. Ja kui ma veel peenemad vardad ikka lõpuks võtan....ja äkki mõne keerulisema mustrigi. Ehki, olgem ausad, see täpindus on nii armas oma lihtsuses.


Sellel paaril on kasutuses lausa varras nr kaks ja pool. Absoluutselt normaalne tundub. Ja silmuseid ei ole ka kokku rohkem kui kuuskümmend kummalgi kindal. Ja sedapidi vaadates ei peaks ju kaheksakümmend silmust peenema vardaga teab mis rohkem olema, aga võta näpust.

Kommentaare ei ole: